Friday, January 21, 2011

Tacing habis T.T

since kitorg couple tak penah pun gaduh tapi semalam bongek ni bad mood mcm org mati bini so ktorg pun mulakan perang dunia ke3. Tak lah teruk mana pun, gaduh biasa je. 
 tapi aku tacing gila bangek lah dengan dia, mana tak nya aku nak tolong dia settle problem dia tapi dia tak nak. SUMPAH sedih doe! 
Aku terfikir jugak, aku ni siapa dalam hidup dia. Then aku call dia borak jap & ada lah cerita sikit. 
Time on call tu dia suruh msg, padahal aku dah buat s.saver ni, tapi aku tak cakap dgn dia pun aku buat s.saver sebab malas lah nak ckp. 
Memang lah sedih tapi aku faham dia not in mood time tu so ikut jelah kan.
S.saver yang aku buat tu bazir mcmtu je. Adalah 39minit lagi, kalau call dia time tu boleh lah manja manja lagi. KAH KAH~ tapi hanya tinggal kenangan *ttbe! :D
oleh kerana tacing yang amat dasyat sekali aku pun takde mood nak msg then dia pun mcm tau so dia suh aku tido. Bongek betul, sabar jelah weh!
 'You ni macam takde mood je. pegi lah tido' 
tapi aku lupa aku balas apa. HAHA~
tapi dia balas ni je
'Ok. daa. ILY'
ha lebih kurang mcmni lah. YA ALLAH menyirap mak nokk tapi takpe 
aku still cool. aku bkn marah ap tapi tacing kott. tak penah penah dia mcmtu 
tapi mlm tadi dia mcmtu. Rasa nak baling je HP aku tu kan. 
Nasib baik aku fikir dia, kalau tak memang tak lama lah hayat HP aku tu. 
Then aku terus tido bagi mengurang kan tacing di hati :)

P/S : wahai si Bongek yang ku sayangi, kau jgn lah bad mood mcm mlm tadi lagi ok.
tak best lah kalau kau mcmtu, takde siapa nak gila dgn aku kalau kat jadi hulk mcmtu. err. tau tau? PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEE !

ILOVEYOUSOMUCH AQIEL :D


No comments:

Post a Comment