Tuesday, January 4, 2011

Malam yang BONGEK ;)

Last night memang GILA doe, aku lepak dengan budak budak ni. PERGHH abis dorang semua buli aku especially muez yang Bongek, nak je aku sepak dia tapi 'untung lah kau besar'. HAHAHA. Fun jugak lah kann, mula mula memang serabut sebab duit hilang entah kemana, Fuck up !! tapi dorang semua buat aku happy, dah tak payah pikir pasal PSP lagi dah sekarang. Lelaki tu dah pulang kan dah malam tadi. Seronok doe !! Bodoh lelaki tu, rasa nak sepak je muka dia. SEMAK SEMAK Hahahahahaha. RIAN NURIMAN, MUHAMAD ASRAFF, MUHAMAD IZZUDIN, WAN MUHD ALIFF & MUEZ terima kasih sangat sangat sebab korang dah banyak tolong aku. Sangat sangat menghargai korang semua, korang jangan risau aku tak kan lupakan korang, ok?
Loveyou all yang sangat BONGEK ;)




bongek forever HAHA 
kawan sahaja :)(MUHAMAD ASHRAFF)
nadia muez arab ;)
kawan sahaja ;)(RIAN NURIMAN)

 P/S : Thanks to all of you. sayang korang gila gila. dua jejaka tampan takde dalam pic ni (ALEEP & EDIN) so next time lah ok. mereka sangat sangat BONGEK ! hahahaha

No comments:

Post a Comment