Saturday, January 15, 2011

10/1/2011 ^^,

 AHMAD SYAQEL B. ZAKARIA 

entah mcmne boleh tersangkut dengan mamat bongek ni. HAHAHA. Aisshhh, tu lah nama dia 'JODOH PERTEMUAN ditangan Tuhan'. HEE~ benda betul ! Sumpah doe aku sayang kau si BONGEK yang gila, kau buat aku happy. Kegilaan kau buat aku tak lena tido, tak basah mandi & tak lalu makan Hahahaha. Hebatt lah kau BONGEK !! Nanti jumpa aku shoot muka kau dulu ekh? boleh kan? Ala~ cakap sayangg Hahahaha. Everything for me kan BONGEK? :) 

P/S : Ahmad Syaqel B. Zakaria No. I/C 920715146129 *saje nak tunjuk aku ingt num IC dia Hahaha. Aku sygg kau lah BONGEK. Thanks sbb ad dlm hati I sekarang, akan datang dan selamanya *INSYA-ALLAH :) Doakan kitorg happy sampai bila bila ok? AMIN :|
 
Iloveyousomuch MY BONGEK (AHMAD SYAQEL ZAKARIA) ^^.

No comments:

Post a Comment