Tuesday, January 4, 2011

AFIQ AFIFI ✿



jangan cepat melatah *ttbe. Hahaha. weii ni lah bestfren aku, hensem tak ada macam apek tak atau ada macam david beckham tak? Hahahahaha. Jangan nak perasan sangatlah afiq afifi oiii -__- macam biasa lah kan kitorang kenal melalui MUKABUKA, hehe. dia agak bongok dan bangek. tak pernah jumpa sebab tak berkesempatan nak jumpa *aku yang tak nak sebab segan. HAHA. Now dia belajar dekat IKM JB baru je masuk dua hari lepas, Hahaha. aku agak senang berkawan dengan dia sebab dia gila sama macam aku. 


P/S : to AFIQ AFIFI yang bangek, wei kau dok JB tu jaga diri serius aku risau doe, maklum lah kau kan anak emak ---'' Hahaha. kau belajar betul betul, jangan hampakan harapan mama kau tu, kau kan dah janji dengan aku. kalau kau mungkir aku pijak kau serius aku cakap doe. Hahahaha. hopefully persahabatan kita kekal sampai bila bila :') gonna missyou then.

No comments:

Post a Comment