Wednesday, January 5, 2011

♥ Nukilan -__-

'Saya perlukan awak sepertimana bunga perlukan matahari, nafas yang awak helakan, itulah penguat hidup saya. Tiap hari saya lalui untuk awak dan saya, saya minta cinta awak sahaja dan tolak ansur awak, saya punya hati yang dah diambil oleh awak yang punyai ciri saya mahukan, kelainan awak untuk kebahagiaan saya, tak perlu saya mencari lain jika yang terbaik dari semua dah ada depan mata, hanya cinta, kehidupan, titik susah, saya mahu dengan awak si cinta hati pengarang saya. Jangan ragu cinta saya, jangan musykil apa saya buat. Indah malam purnama macamtu lah awak bagi saya. CINTA SAYA SELAMANYA UTK AWK :)' 
Nukilan utk si Bongek Cantik Mrs Akmal. Loveyou :)

WAHHHHHHHHHH, sangat terharu kott dan tidak terkata gembiranya hati saya *ceh mengade kau nadia. Tapi seriously I really like it sayangg, even you bkn pengarang nukilan yang berjaya tapi you dah buat I berdialog : 'WOW', HEBAT JUGAK CADBURY AKU KARANG NUKILAN, AKU PUN NAK BUAT JUGAK LAH TAPI TAK TAU' -_-
Anyway, thanks bangat sebab you dah bersusah payah mengarang sebuah nukilan *sebuah ke? tak kesah lah ap ap untuk I. I really appreciate it sayangg. TERIMA KASIH sayangg *tak puas hati lagi ni. lagi sekali lah. TERIMA KASIH, TERIMA KASIH, TERIMA KASIH x234567890 *over kau nadia. kesimpulannya kat sini aku tak mampu nak balas ap yang DIA buat kat aku, banyak sangat pengorbanan dia. hmmm nak nangis T.T *relaxlah nadia. 

P/S: cuba perhatikan NUKILAN tu. aku ad colourkan text warna merah kan? *motif? HAHAHA. Tak sangka aku indah macam bulan purnama. hahaha. Not so important-lah, yang penting Iloveyou si pembuat nukilan. *thumbs up. ;)

No comments:

Post a Comment