Saturday, January 15, 2011

Akibat bosan *_______*

Ni lah kerja aku kalau bosan.hahaha *malu nak cakap tapi cakap jelah bkn ad org kesah pun. Aishh. Kalau bosan yg teramat sgt aku suka bekurung dalam bilik then snap gamba byk byk. Sumpah aku mmg gila bergamba even muka cam taik Hee~ ap nak buat dah HOBI kan. kdg kdg mama mara aku disebabkan gamba aku yang full dalam memory HP dia Hahahaha *sory ma, adik tak sengaja :D along pun mcmtu jugak, selalu kena carut dgn dia sebab HP dia penuh gamba aku. Just HP ayah je aku tak guna lagi. tunggu lah kalau ayah pecah rekod kasi anak anak dia pgg HP dia yg canggih tu. Err~ 

ha tgk *syok sendiri

org gila *gelak sorg

ntah ap

bongek betul aku

ttbe je ELMO tu *sewel

-___-

mental
P/S : gamba ni semua dalam bilik aku HAHAHAHA~ mcm org mereng dah aku! Anyway Im happy with my life & Im happy to be myself.

THIS IS MY LIFE, Remember That when you talk about it !

No comments:

Post a Comment