Friday, January 7, 2011

Isz NgekBo c(:

Cerita pasal isz *nama dalam I/C Iskandar b. Norshamsudin. Beliau memang dasyat. *motif? adalah, aku je yang tau. haha. Tak penting pun yang penting isz memang gilo weii. -.- kalau lepak dengan dia tak boleh benti gelak sebab dia pelawak yang berjaya, auuww auuwww I like babeh. sangat sangat senget ! Beliau agak pendek dan sangat style. HAHAHA *aku puji kau ni isz bagi lah hadiah -.- aku agak rapat dengan dia dan kami sudah lama berkawan *apsal keluar bahasa baku ni. err. ok baiklah serius lah nadia. ok mulakan sekarang, act saje nak cerita pasal dia sebab petang tadi (6/1/2011 jam 5.45 P.M) kitorg pegi sawah saje nak snap pic tapi macam haram kott. Aku tak boleh doe lepak dengan dia manjang nak gelak so pic yang kitorg snap tadi tak berapa cantekk dan hot. err. Tapi ok lah dari takde kan :)


ok, time ni isz tgh frust *motif? tak tahu lah dia, HAHA

isz tgh blur -.-

dah takde kerja ;)


isz itu bongek =.=

gosip jap -.-

isz yang pendek ;)


apsal muka kau cmtu isz, teruk nyah. Bhahhaa

pulang sudah , bye :)


P/S: seronok snap pic tadi, lagi lagi sebab isz yang pendek ada memang gila lah aku. Isz yang pendek aku sayang kau doe, thnx sebab jadi memb aku time susah & senang, sangat sangat menghargainya. Dan thnx jugak sebab kau selalu buat aku sakit dada punca kau buat lawak yang membuatkan aku tak berhenti gelak macam org gila , HAHAHA. tak sangka dah dua tahun kita memb & aku harap kita dapat jadi BFF sampai aku mati ;'). iloveyou ISKANDAR AL-IMAN *nama dalam FB, search lah kalau nak kenal :)

*jangan tnya kenapa kitorg nmpak macam couple. Sebab kitorg memang cmni. Tkde nak cover cover,ok? terima kasih =.=


No comments:

Post a Comment