Friday, December 24, 2010

OVERnight ? walauwei .

selalu nya orang overnight sebab nak enjoy enjoy. aku pulak lain cerita nya. ni semua pasal budak berempat tu lah. sebaik korang ok kalau tak memang cari naya lah kan. aku dok melanguk kat cc sorang sorang sebab tak boleh masuk kondo. motif? err. camni, aku pergi jumpa kawan kawan lelaki tu sebab diorang nak cakap something. mula mula aku tak nak tapi aku fikir 'ni mesti pasal PSP ni'. so aku jalan je lah kan. nak fikirkan sakit hati aku ni tak payah cakap lah. dalam hati aku dah puas maki maki dia dah & dah tak mampu nak maki dah sebab terlampau sakit hati. takpelah kan hari ni hari kau, esok lusa mana tau hari aku pulak. kau buat relax je k. hahaha. eh dah dah tak nak cerita pasal lelaki tu, kang buat tambah dosa je. semak lah! ha time nak jumpa dorang semua hati aku berdebar jugak lah, mana taknya aku takut dorang nak kena kan aku je. tapi terbukti tidak. kitorang borak borak minum minum kat Mali's. *tempat fav aku. baru jumpa dah hura hara, dorang memang satu kepala lah dengan aku. seriously mula mula aku segan jugak, mana tak nya aku sorang je perempuan kott. si kumbang berempat tu dah confirm lelaki kan. err. dorang memang ngek sama macam aku tu sebab aku boleh masuk dengan dorang. best gila lah! i like it baby :) tapi most of them bawah dari aku, kira adikadik lah. haha . tapi kakak dorang ni mereng. dorang pun layan je kepala aku, aku memang kabut sikit weeii. bukan apa nant kalau sedih sedih teringat pulak kat lelaki tu. at least ada jugak orang bagi aku semangat kan, takdelah aku down sangat. terima kasih adikadik ku . jasamu dikenang. hahaha . hmmm, macam macam dorang cakap kat aku. tapi dah lah malas nak fikir, buang masa kott. takde faedah aku fikir pasal lelak tu. sebab mungkin lepas ni aku akan benci dia. ye adikadik ku. kakakmu akan membenci rakanmu itu. ooooyyeeehhhh. haha. eh yang cannot blah dorang kenakan aku. cehhh sampai hati dorang. thanks to arab yang ngok sebab bagi motivation kat aku, kalau tak memang aku tak boleh terima lah apa lelaki tu buat. *jerit sikit TERIMA KASIH. bagus macamtu lah. anyway aku nak cakap terima kasih . terima kasih . terima kasih & terima kasih kepada empat 'jejaka idaman' tersebut. even aku penat tahap gaban & mengantuk tahap dewa but im still happy. tapi lepas ni sorry lah ye, kalau korang ajak aku keluar time time macamtu lagi. memang tak lah aku nak join. letih weeii. =.=

P/S :  'jejaka idaman' is belongs to yan, edin, arab & aleep *bukan nama sebenar iloveyou all ;)

No comments:

Post a Comment