Thursday, December 23, 2010

Exam tapi Buat Bodoe -.-

esok aku exam tapi satu hapah aku tak baca . sangat malas dan mata pun sudah mengatuk sekarang. err . weii NADIA , agak agak lah enn . 'Makbapak kau hantar kau belajar kat kolej ni suruh kau study betul betul sampai dapat jadi director bukan suruh kau melangok' *tu jin baik cakap. Yang ni jin setan cakap 'alah tak payah study sangat de , kau jawab je apa dapat esok , bukan penting sangat pun lah , baru sem1 kott . tak payah nak rajin sangat lah kau enn . Jin baik sambung 'kau tak boleh macamtu nadia , kau kena study jugak baca je apa lect bagi tu . Bukan susah pun baca je kann. You can do it nadia. GO NADIA GO ! cayok cayok =.=  jin setan menyampuk lagi 'alah , kau ni nadia tak payah lah . baik kau hadap FB ni lagi bagus. Dapat im AKMAL kan banyak faedah nya nadia'. werrksss . GILA . ni semua hati aku yang cakap. hati aku ad dua bahagian 'satu BAIK , satu JAHAT' . sama lah macam korang. tak payah nak terkejut sangat lah enn ! MEREKA sering mengganggu konsentrasi aku untuk membuat sesuatu pilihan. Adeh, semak je KORANG ni. kadang kadang aku rasa dua dua Gila. nak buat aku Gila agak nya.  *kesimpulan kat sini korang buat lah pilihan yang korang rasa BAIK untuk korang. Jangan teragak agak untuk buat benda baik sebab bila kita dah niat nak buat benda baik tu pun ALLAH dah bagi pahala kat kita. so jangan jadi macam aku yang dah tak sempat nak study ni sebab mata semakin mengecil dan terus mengecil . Tapi kalau sempat esok aku study lah . HAHAHA *yo yo o je ! byebye ;)

No comments:

Post a Comment