Wednesday, December 22, 2010

kawan SUSAH PAYAH ;D

oh BUNGA . hahaha . tu lah BFF aku . BUNGA KHALIL *search dalam  FB  ;) 
Dia kawan susah & senang aku . bila aku susah dia ad , bila aku senang pun dia ad . dia mest nak menyibuk kan diri kat aku . HAHA . Dia banyak bagi aku motivation . boleh dikatakan dia segalagalanya . *alamak lain macam je =.= 
DIA agak gila gila sama macam aku . weiiii dah nama BFF mesti lah sama . kann?? err .
dia orang teluk intan so kadang kadang aku tak berapa nak faham slenk dia tu . HAHA . 
macam mana kitorg boleh jadi memb ? start dari Orentasi haritu lah *aku kan budak KLMU sekarang. time tu dia nak pinjam pen, mula mula aku ingat dia kerek wei tapi ternyata tidak. yelah dah jadi BFF mesti lah TIDAK kan? kalau tak memang yelah . HAHA . *dah merepek . ha dari situ lah kitorg kenal & kena pulak kitorg amik sama kos iaitu BROADCASTING & FILM. Wauuuu. kami mahu jadi ANAK SENI.hahaha. AMIN !! hopefully tercapai lah citacita. :P
kitorg tak sama hostel tapi aku selalu menyibuk tido hostel dia. Hahaha. Kitorg tak boleh berpisah. hari hari kitorg pegi kolej sama sama. Walaupun aku selalu bangun lambat tapi dia setia menunggu aku untuk bersiap. Sebab tu AKU SAYANG DIA .HAHAHA.*evil laugh. Dia lah KAWAN aku sampai mati. *teeetttttt. Doakan kitorg KEKAL BERHUBUNG sampai bila bila . ok ? TY. ;)

No comments:

Post a Comment