Thursday, February 17, 2011

hak kau hak kau, hak aku hak kau

Oh mmg macam kimak lah kau pempuan kan, 
hak aku semua kau sapu,
bila hak kau org guna kau marah, SIALAN LU !
aku tk kesah sangat lah pasal duit aku selalu hilang tu, 
tapi kalau dah harta benda aku kau nak amek mmg macam gampang lah,
aduh tk guna lah kau pakai tudung litup tapi perangai kau mcm tu,
sudah-2 lah kau nak 'amek' hak orang,
susah doe mcmni,
nak dok hostel tu pun tk selesa,
rasa mcm dekat neraka -.-'
memang aku tkde bukti nak tunjuk dekat semua orang kau yang 'amek' barang aku tu,
tapi ALLAH tu MAHA MENGETAHUI,
kau tk nak mengaku tkpe, 
it's ok lah babe, aku pun tk kesah de,
tapi kau akan dapat balasan yang setimpal.


P/S :aku maafkan kau kalau betul kau yang amek tapi kalau tk aku mntk maaf k pempuan :)

1 comment:

  1. siapa mangkuk hayun tu you ? nak I tlg settle kan ? :D

    ReplyDelete